• 13-02-2016, 17:56:20
    #1
    Selam,

    Arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce sol arka üstte bulunan 20'lik dişimi çektirdim. Bugün o çektirdiğim dişin bölgesi ağrıyor, bu ağrı normal mi? Hafta sonu olduğu için acilde Pratisyene gösterdim anlamadı ama antibiyotik kullan dedi. Nasıl geçer var mı bir bilginiz.

    Ağrı kesici aldım (hap)
    Ağrı kesici iğne yaptırdım
    Antibiyotik aldım
    Gargara yaptım
  • 13-02-2016, 18:01:18
    #2
    Ilk firsatta doktora gidin baksin, buyuk ihtimal iltahap falan yapmistir. ya da ikinci bir ihtimal orada su an dis olmadigi icin yeri kapaniyordur o sizlatiryordur. tabi en dogru tespiti doktor yapar.
  • 13-02-2016, 18:08:59
    #3
    Hocam aynı mevzuyu bende yaşadım çok geçmiş olsun. Benim dişi ameliyat ile aldılar. Kafamı duvarlara vurduğumu hatırlıyorum. Bu acıyı en şiddetli çeken birisi olarak sana tek çare APRANAX
  • 13-02-2016, 18:09:48
    #4
    Bende üstteki 2 tane 20'lik dişlerimi çektirdim. Dün dikişlerimi aldırdım şuan bir ağrısı yok lakin gamzemi belli etmeye çalışırken maalesef hafif bir ağrı oluyor ama tatlı acı gibi bir şey zevk veriyor.
  • 13-02-2016, 18:10:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam son 2 ayda 3 yirmilik dişimi farklı günlerde amelyat ile çektirdim dikiş atıldı.

    Ağrı hiç olmadı.

    Fazla kurcalamadan antibiyotiklerinizi saati saatine düzenli kullanın. Gerekirse hergün hekime gidin. Çünkü anormal bir durum.
  • 13-02-2016, 18:34:00
    #6
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk firsatta doktora gidin baksin, buyuk ihtimal iltahap falan yapmistir. ya da ikinci bir ihtimal orada su an dis olmadigi icin yeri kapaniyordur o sizlatiryordur. tabi en dogru tespiti doktor yapar.
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı mevzuyu bende yaşadım çok geçmiş olsun. Benim dişi ameliyat ile aldılar. Kafamı duvarlara vurduğumu hatırlıyorum. Bu acıyı en şiddetli çeken birisi olarak sana tek çare APRANAX
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende üstteki 2 tane 20'lik dişlerimi çektirdim. Dün dikişlerimi aldırdım şuan bir ağrısı yok lakin gamzemi belli etmeye çalışırken maalesef hafif bir ağrı oluyor ama tatlı acı gibi bir şey zevk veriyor.
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son 2 ayda 3 yirmilik dişimi farklı günlerde amelyat ile çektirdim dikiş atıldı.

    Ağrı hiç olmadı.

    Fazla kurcalamadan antibiyotiklerinizi saati saatine düzenli kullanın. Gerekirse hergün hekime gidin. Çünkü anormal bir durum.
    Cevaplarınız için teşekkür ediyorum, şimdi biraz durdu. Kafasına göre durup başlıyor. Deli ediyor beni .) Çok çektim ben bu diş ağrısından ama ilk defa çekilen bir dişimin yeri ağrıyor.

    R10+ herkese.
  • 13-02-2016, 19:40:15
    #7
    Geçmiş olsun hocam, valla bende diş ağrısı çekiyorum. Kanal tedavisi yapılacak, ağrı kesici olarak Apranax Fort kullanıyorum.
  • 13-02-2016, 20:14:47
    #8
    Bir an önce doktora gözüküp film çektirmeden fayda var , içerisinde dişin bir kısmı kalmış olabilir.