• 03-02-2016, 11:22:00
    #1
    merhaba
    7-8 senedir kullandığım mail hesabim 1 haftadır giremiyorum 2 maile 10 kere sıfırma çektim şifreye yine giremedim başına gelen vaya olayi çözebilicek olan bir yardım ederse çok minnettar olurum.
  • 05-02-2016, 13:23:39
    #2
    yanlış yere mi actim acep.?
  • 05-02-2016, 21:26:16
    #3
    yooo genele hitap eden bi yere açmışsın

    1 hafta önce hotmail adresim çalındı bende hesabı geri almak için gerekli işlemleri yaptım ama
    hotmail şuan şifre sıfırlama olayını 2 türlü yapıyor

    Sisteme kayıtlı telefon numarana kod yollayarak
    yada bi Form getiriyo karşına hesabınla ilgili hatırladığın şeyleri soruyor.
    sende giriyorsun eğer doğru bi eşleşme olursa sıfırlıyor