İyi ki eskisi kadar fazla oynamıyorum. Hafta sonu denk gelirse anca.
Blackjack nasıl oynanır ?
15
●1.148
- 21-01-2016, 21:39:46Kumar oyunlarını tavsiye etmem. Poker, Tavla, Blackjack, Rulet vs. En iyisi İddaa bunlara göre. Ayrıca bilmediğiniz bir oyuna 60 lira basmak da iyi cesaretmiş. Ben bir keresinde tempobet de 30 lirayı 120 lira yapmıştım. 100 lirayı da 3 maça bastım. Maçın tekine 0.5 üstü oynadım maç 0-0 bitti. Herhalde 10 dakika öyle ekrana bakmıştım
İyi ki eskisi kadar fazla oynamıyorum. Hafta sonu denk gelirse anca.
- 21-01-2016, 21:44:49Üyeliği durdurulduaklımı karıştırdılar blackjack ile kaybettiğimi alabileceğimi söyledilertheknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün 180 tl gitti mail attım hesabımı kapatmaları için bulaşmayacağım bu işe ! - 21-01-2016, 21:48:29geçenlerde kurtulma konusuna takılmıstı gözüm şimdi bu konuya takıldı ögrenciydin sanırım öyle hatırlıyorum ama sormak istediğim bir soru mevcut kaç yaşındasın ? 10 dakıka önce bırakıcam dedin 10 dakıka sonra blackjack yazısı geldi buna merak saldın.
Kumar'a verdiğini almaya çalışan biraz kar yapim bırakıcam diyen adam çok daha fazla kaybeder. 25 yaşına geldim çevremde çok insan battı bu lanet yüzüne bence kendine bir tokat at ve silkelen kardeşim. Gittiğin yol yol değil. - 21-01-2016, 21:53:33Üyeliği durduruldubende oynamak istemiyorum ama sonra kaybettiğim paraları düşünüp bu sefer kazanacağım paralarımı geri alacağım diyip kaybediyorumBirdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama son mail attım hesabımı kapatıcaklar - 21-01-2016, 22:46:33Sana tek bir cümle kelime , eğer aklı başında bir bireysen bunu kelimeden sonra bırakıp kumarı önüne bakarsın. Aksi halde oynadıkça kaybetmeye muhtaç kalıcaksın.Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OYNAMA. - 21-01-2016, 23:01:11Borç kumar oynayıp kapanmaz. Bi derin nefes al yüzünü yıka. Lavboya gitmişken bide abdest al bi vakit namazı kıl. Otur düşün ve tövbe et. İçin rahatlıycak ne yapman gerekeni hissedeceksin dostum.
- 22-01-2016, 10:41:25Daha geçen gün kumardan kurtulmak isityorum diye konu açıyorsunuz: https://www.r10.net/sorum-var/1554800...istiyorum.htmlCrenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugun burda yıne kumarla ılgılı konu acıyorsunuz. Kumarla ılgılı tek bır baslık/mesaj daha atarsanız bu forumda, uyelıgınız askıya alınacaktır, bılgınıze. Bu konuyu sılmıyorum burda bu mesajım kayıtlı dursun dıye.
ıyı forumlar