• 21-01-2016, 21:39:46
    #10
    Kumar oyunlarını tavsiye etmem. Poker, Tavla, Blackjack, Rulet vs. En iyisi İddaa bunlara göre. Ayrıca bilmediğiniz bir oyuna 60 lira basmak da iyi cesaretmiş. Ben bir keresinde tempobet de 30 lirayı 120 lira yapmıştım. 100 lirayı da 3 maça bastım. Maçın tekine 0.5 üstü oynadım maç 0-0 bitti. Herhalde 10 dakika öyle ekrana bakmıştım İyi ki eskisi kadar fazla oynamıyorum. Hafta sonu denk gelirse anca.
  • 21-01-2016, 21:44:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum geçenlerde kumarı bırakmak istiyorum diyen sen değil miydin, neden yeni zevkler peşindesin..
    aklımı karıştırdılar blackjack ile kaybettiğimi alabileceğimi söylediler

    bugün 180 tl gitti mail attım hesabımı kapatmaları için bulaşmayacağım bu işe !
  • 21-01-2016, 21:48:29
    #12
    geçenlerde kurtulma konusuna takılmıstı gözüm şimdi bu konuya takıldı ögrenciydin sanırım öyle hatırlıyorum ama sormak istediğim bir soru mevcut kaç yaşındasın ? 10 dakıka önce bırakıcam dedin 10 dakıka sonra blackjack yazısı geldi buna merak saldın.

    Kumar'a verdiğini almaya çalışan biraz kar yapim bırakıcam diyen adam çok daha fazla kaybeder. 25 yaşına geldim çevremde çok insan battı bu lanet yüzüne bence kendine bir tokat at ve silkelen kardeşim. Gittiğin yol yol değil.
  • 21-01-2016, 21:53:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde kurtulma konusuna takılmıstı gözüm şimdi bu konuya takıldı ögrenciydin sanırım öyle hatırlıyorum ama sormak istediğim bir soru mevcut kaç yaşındasın ? 10 dakıka önce bırakıcam dedin 10 dakıka sonra blackjack yazısı geldi buna merak saldın.

    Kumar'a verdiğini almaya çalışan biraz kar yapim bırakıcam diyen adam çok daha fazla kaybeder. 25 yaşına geldim çevremde çok insan battı bu lanet yüzüne bence kendine bir tokat at ve silkelen kardeşim. Gittiğin yol yol değil.
    bende oynamak istemiyorum ama sonra kaybettiğim paraları düşünüp bu sefer kazanacağım paralarımı geri alacağım diyip kaybediyorum

    ama son mail attım hesabımı kapatıcaklar
  • 21-01-2016, 22:46:33
    #14
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende oynamak istemiyorum ama sonra kaybettiğim paraları düşünüp bu sefer kazanacağım paralarımı geri alacağım diyip kaybediyorum

    ama son mail attım hesabımı kapatıcaklar
    Sana tek bir cümle kelime , eğer aklı başında bir bireysen bunu kelimeden sonra bırakıp kumarı önüne bakarsın. Aksi halde oynadıkça kaybetmeye muhtaç kalıcaksın.


    OYNAMA.
  • 21-01-2016, 23:01:11
    #15
    Borç kumar oynayıp kapanmaz. Bi derin nefes al yüzünü yıka. Lavboya gitmişken bide abdest al bi vakit namazı kıl. Otur düşün ve tövbe et. İçin rahatlıycak ne yapman gerekeni hissedeceksin dostum.
  • 22-01-2016, 10:41:25
    #16
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bugün blackjack oynadım 60 tl yatırdım neyse kart felan dağıtıyor bastım kart vere puşt dedi kırmızı reng ile ve 60 tl gitti.

    bu oyun nasıl oynanıyor yine yükletmeyi düşünüyorum ama bilgim yok 21i geçmemesini sağlamamız lazım heralde 21 geçmemesine rağmen lose diyor.

    oynayan varsa gerçek anlamda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?

    amacım 60ı ne yükseltmek ne düşürmek yükseltirsekte olur ama eğlenmek istiyorum.

    herkes eğlenceli dedi videoları izledim birşey anlamadım
    Daha geçen gün kumardan kurtulmak isityorum diye konu açıyorsunuz: https://www.r10.net/sorum-var/1554800...istiyorum.html

    Bugun burda yıne kumarla ılgılı konu acıyorsunuz. Kumarla ılgılı tek bır baslık/mesaj daha atarsanız bu forumda, uyelıgınız askıya alınacaktır, bılgınıze. Bu konuyu sılmıyorum burda bu mesajım kayıtlı dursun dıye.

    ıyı forumlar