arkadaşlar sizlerdede oluyormu bilmiyorum,önceleri olmazdı ama muhtemelen farkında olmadan demekki ben ayarlarla oynamışım,gün içerisinde 10 dan fazla mail alıyorum herhangi tanıdığım veya tanımadığım birilerinin doğum gününü hatırlatan mailler bunlar,ve çok rahatsız oluyorum bıktım artık,bu doğum günü hatırlatmalarını nasıl kapatabilirim?