• 13-01-2016, 13:19:20
    #1
    Arkadaşlar yaptığım görüşmede 3 aylık net 900 tl fiyatına anlaştık sözleşme imzalanacak , sözleşmede dikkat edeceğim noktalar var mıdır ?

    Normalde 1 ay kullanacaktım ancak min 3 aylık mış.
  • 14-01-2016, 00:32:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Biraz daha pazarlık yaparak 250 TL ye indirebilirsin. iniyorlarda zaten. Eğer karadeniz bölgesinde yaşıyorsan bölge müdür ali yılmaz ergen. İha sitesinde gsm numarası mevcut. Rica et halleder.

    Sözleşmede resimlerin tamamını kullanma hakkının olup olmadığına bak. Gerisi zaten zorunlu maddeler.
  • 14-01-2016, 00:41:21
    #3
    comutsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha pazarlık yaparak 250 TL ye indirebilirsin. iniyorlarda zaten. Eğer karadeniz bölgesinde yaşıyorsan bölge müdür ali yılmaz ergen. İha sitesinde gsm numarası mevcut. Rica et halleder.

    Sözleşmede resimlerin tamamını kullanma hakkının olup olmadığına bak. Gerisi zaten zorunlu maddeler.
    Bana ulusal haberide hediye ettiler yani bolge + ulusal
  • 14-01-2016, 01:23:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    900 güzel paraymış yani bence iyi.
  • 14-01-2016, 11:50:33
    #5
    Kurumsal Üye
    Fiyat konusunda pazarlık edin derim, uzun süredir kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım şu ana kadar.
  • 15-01-2016, 18:44:45
    #6
    285+kdv yerel haber yerine ulusal haber
  • 15-01-2016, 18:58:53
    #7
    IHA aboneliği neden bu kadar ucuz? ben enson AA, cihan gibi yerlerden senelik için çok yüksek fiyatlar almıştım..
  • 19-01-2016, 16:55:55
    #8
    peki arkadaşlar bu nasıl oluyor.
    Ajansın haberi girme saati 16:00 gözüküyor.
    Ve daha ben haberi siteme girdim yayınladım 16:05 olmasına ragmen
    milliyet 19.01.2016 16:02:36 de yayınlamış bu nasıl hız yahu bot ile mi çekiyor
  • 19-01-2016, 22:17:51
    #9
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki arkadaşlar bu nasıl oluyor.
    Ajansın haberi girme saati 16:00 gözüküyor.
    Ve daha ben haberi siteme girdim yayınladım 16:05 olmasına ragmen
    milliyet 19.01.2016 16:02:36 de yayınlamış bu nasıl hız yahu bot ile mi çekiyor
    pek tabii hocam bot kullanıyorlar. Hangi ajansı kullanıyorsanız size özel bot yazabiliriz. Daha önce İHA için bot yazdım. Tecrübemiz var. Zaten şu anda yerel bir gazete çıkarıyoruz.