Bankalar Faiz İçin
10
●544
- 05-01-2016, 10:57:43Merhabalar her ay duzenlı gelırım varda sureklı yatırım yapma hıssı gelıyor web sıtesı seo derken ara verıcem bıraz bu garantı bankasında bır hesabım varda faiz işleri varmış o işler nasıl ılerlıyor bılgılerı olan varmı ornegın 10 bın lıram var %11 faiz verıyoruz 1k tl mı verıyor aylık
- 05-01-2016, 11:01:15Yillik %11 olmasin oMortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

stopaj vergi falan filan derken ordan size 1K dan az kalmaktadir. - 05-01-2016, 11:10:32yaş 18 valla abı hıç anlamıyorum bu işlerden bu ay hıc harcamadıgım kadar harcadım bu web sektorune gırınce ondan faiz olaylarını araştırıyorumGuajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2016, 11:24:3310.000 liran varsa 1 yıl sonunda paran 11.000 olur. Ama kesinti filan derken bu da olmaz.
10.900 filan olur. Kısacası 1 yılda 10 binli parana 900 - 1000 tl faiz alırsın. Çerez parası yani. - 05-01-2016, 11:31:15ben zannedıyordumkı aylık verıyordu o zaman kotuymuş yatırım devam mı edıyım web e mesela 10bın lıram varsa ben 1k tl aylık verıyor zannedıyordum eger yıllık verıyorsa kotuymuş
- 05-01-2016, 11:51:46+ 1907. En iyisi Enpara hocam.NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.finansbank.enpara.com/mev...aiz-orani.aspx
Hesaplayabilirsin.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:51:46 -->-> Daha önceki mesaj 11:50:10 --
Hocam 10K' ya aylık 1K verse bu ülkede kimse çalışmaz. Yatırır 40-50K' yı aylık alır 4-5K....MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir dünya yok mağlesef
- 05-01-2016, 12:04:02Üyeliği durdurulduKullanmayı bilirseniz bankaların bir sürü para çalıştırma yöntemi var, tabi %70 onlara %30 size
Kendi başınıza o fonlardan getiri alamayacağınız için bu hesabı düşünmüyoruz bile..
Mesela finansbankın çift sarılı hesabı kısa vadeli yatırımlar için bence ideal bi araştırın.
Direk vadeliye yatıracaksanız da enpara harikadır.
Dipnot : %13 oranını görüp ing ye bulaşmayın
- 05-01-2016, 12:08:19Haklısınız hocam. Bu finansbak'ın çift sarılısı nedir ? Neden ING' yi tavsiye etmiyorsunuz ?Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Öyle bir dünya yok mağlesef