• 05-01-2016, 10:57:43
    #1
    Merhabalar her ay duzenlı gelırım varda sureklı yatırım yapma hıssı gelıyor web sıtesı seo derken ara verıcem bıraz bu garantı bankasında bır hesabım varda faiz işleri varmış o işler nasıl ılerlıyor bılgılerı olan varmı ornegın 10 bın lıram var %11 faiz verıyoruz 1k tl mı verıyor aylık
  • 05-01-2016, 11:01:15
    #2
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar her ay duzenlı gelırım varda sureklı yatırım yapma hıssı gelıyor web sıtesı seo derken ara verıcem bıraz bu garantı bankasında bır hesabım varda faiz işleri varmış o işler nasıl ılerlıyor bılgılerı olan varmı ornegın 10 bın lıram var %11 faiz verıyoruz 1k tl mı verıyor aylık
    Yillik %11 olmasin o
    stopaj vergi falan filan derken ordan size 1K dan az kalmaktadir.
  • 05-01-2016, 11:10:32
    #3
    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yillik %11 olmasin o
    stopaj vergi falan filan derken ordan size 1K dan az kalmaktadir.
    yaş 18 valla abı hıç anlamıyorum bu işlerden bu ay hıc harcamadıgım kadar harcadım bu web sektorune gırınce ondan faiz olaylarını araştırıyorum
  • 05-01-2016, 11:22:27
    #4
    hocam en iyi faizi enpara veriyor..
  • 05-01-2016, 11:24:33
    #5
    10.000 liran varsa 1 yıl sonunda paran 11.000 olur. Ama kesinti filan derken bu da olmaz.
    10.900 filan olur. Kısacası 1 yılda 10 binli parana 900 - 1000 tl faiz alırsın. Çerez parası yani.
  • 05-01-2016, 11:31:15
    #6
    ben zannedıyordumkı aylık verıyordu o zaman kotuymuş yatırım devam mı edıyım web e mesela 10bın lıram varsa ben 1k tl aylık verıyor zannedıyordum eger yıllık verıyorsa kotuymuş
  • 05-01-2016, 11:51:46
    #7
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en iyi faizi enpara veriyor..
    + 1907. En iyisi Enpara hocam.

    http://www.finansbank.enpara.com/mev...aiz-orani.aspx

    Hesaplayabilirsin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:51:46 -->-> Daha önceki mesaj 11:50:10 --

    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben zannedıyordumkı aylık verıyordu o zaman kotuymuş yatırım devam mı edıyım web e mesela 10bın lıram varsa ben 1k tl aylık verıyor zannedıyordum eger yıllık verıyorsa kotuymuş
    Hocam 10K' ya aylık 1K verse bu ülkede kimse çalışmaz. Yatırır 40-50K' yı aylık alır 4-5K.... Öyle bir dünya yok mağlesef
  • 05-01-2016, 12:04:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kullanmayı bilirseniz bankaların bir sürü para çalıştırma yöntemi var, tabi %70 onlara %30 size Kendi başınıza o fonlardan getiri alamayacağınız için bu hesabı düşünmüyoruz bile..

    Mesela finansbankın çift sarılı hesabı kısa vadeli yatırımlar için bence ideal bi araştırın.
    Direk vadeliye yatıracaksanız da enpara harikadır.

    Dipnot : %13 oranını görüp ing ye bulaşmayın
  • 05-01-2016, 12:08:19
    #9
    Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmayı bilirseniz bankaların bir sürü para çalıştırma yöntemi var, tabi %70 onlara %30 size Kendi başınıza o fonlardan getiri alamayacağınız için bu hesabı düşünmüyoruz bile..

    Mesela finansbankın çift sarılı hesabı kısa vadeli yatırımlar için bence ideal bi araştırın.
    Direk vadeliye yatıracaksanız da enpara harikadır.

    Dipnot : %13 oranını görüp ing ye bulaşmayın
    Haklısınız hocam. Bu finansbak'ın çift sarılısı nedir ? Neden ING' yi tavsiye etmiyorsunuz ?