Merhaba arkadaşlar 2. el HP laptop aldım alırken dikkatimi çekmedi fakat şuan bişiler kodlamaya çalışırken vs. sorun çıkıyor klavyem arapça klavye pc üzerinden tr qwerty klavye yapıncada küçüktür büyüktür noktalı virgül yapamıyorum. Pcnin uluslararası HP garantisi var garantiye yollarsam klavyeyi türkçe klavye ile değiştirirler mi ?