Açık öğretim hakkındaki sorumlarım
0
●300
- 05-11-2015, 18:29:57Üyeliği durdurulduHerkese selamlar bu sene bilgisayar programcılığından mezun olacağım açık öğretimden 4 yıllığa tamamlamak istiyorum kayıt işlemi nasıl oluyor ayrıca hangi bölümleri okuyabiliyorum ?