• 03-11-2015, 11:07:52
    #1
    Aramızda otel işletmeciliği yada yöneticiliği yapan arkadaşlar var. Merak ettiğim, Yorum sitelerinden hangilerini ne kadar ciddiye alıp takip ediyorsunuz?
    Bu yorum siteleri ile ücretli bir partnerliğiniz var mı?
  • 06-11-2015, 16:30:34
    #2
    Yorum siteleri hakkında çözüm odaklı çalışmalarımız vardı. Fakat bir dönüş alamadım ki