Kişisel Blog Sitemin Logosu Hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel Blog Sitemin Logosu Hakkında
3
●
329
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kişisel Blog Sitemin Logosu Hakkında
24-10-2015, 14:45:58
#1
kaganbey
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar site adresim :
http://kaganuslu.com
sitemin şuanki logosu aktif durumdadır.Yeni bir logo çalışması yaptırdım ikisi arasında kararsız kaldım değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Eski Logo :
Yeni Logolar :
24-10-2015, 14:59:47
#2
NutShot1
siyah-gri daha güzel
24-10-2015, 15:07:47
#3
Ipod
Yenisi daha hoş.
24-10-2015, 15:08:19
#4
kaganbey
Üyeliği durduruldu
NutShot1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siyah-gri daha güzel
hocam güzel ama site renkleriyle uyumlu olmaz o
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler