• 16-10-2015, 12:41:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler.
  • 16-10-2015, 13:20:08
    #2
    Banada bu sekilde bir font lazim takipteyim.

    ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 16-10-2015, 14:44:51
    #3
    dafont.com 'a girin illaki bulursunuz.
  • 16-10-2015, 14:51:25
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    sıfırdan çizdirin hocam. niye uğraşıyorsunuz ki ?
    işinizi görmez mi yeniden yapılan çizim ?
  • 16-10-2015, 14:53:06
    #5
    https://www.myfonts.com/WhatTheFont/ resim olarak yükleyip hangi font olduğunu görebilirsiniz.
  • 16-10-2015, 15:27:55
    #6
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfırdan çizdirin hocam. niye uğraşıyorsunuz ki ?
    işinizi görmez mi yeniden yapılan çizim ?
    Sıfırdan farklı bir tasarım çizdirmek bize şu aşamada uygun değil hocam.
    Çünkü logonun değişmesiyle sıfırdan bir kurumsal kimlik ihtiyacımız doğacak, zamanında piyasaya sunulmuş mevcut logoumuzu yenisiyle güncellemek biraz meşakkatli olacak vs..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:27:55 -->-> Daha önceki mesaj 15:27:15 --

    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.myfonts.com/WhatTheFont/ resim olarak yükleyip hangi font olduğunu görebilirsiniz.
    denedim ama maalesef işe yaramadı.
  • 16-10-2015, 15:33:10
    #7
    Birkaç arkadaşa sordum, yanıt gelirse konuya yazacağım. Umarım bulursunuz.
  • 16-10-2015, 17:13:45
    #8
    Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç arkadaşa sordum, yanıt gelirse konuya yazacağım. Umarım bulursunuz.
    Teşekkür ederim, beklemedeyiz..
  • 16-10-2015, 17:18:08
    #9
    eldest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    Logo kendi firmamızın logosu. Yıllar önce bir firmaya tasarlatılmış, doneler zamanla kaybolmuş. Logo'nun yüksek çözünürlüklü haline ulaşamıyoruz. Bu yüzden aynı logoyu tekrar üretebilmek için fontu bulmamız gerekiyor. Bu konuda bizlere yardımcı olabilirseniz çok seviniriz. Premium bir font olsa dahi sıkıntı yok. Şimdiden teşekkürer.

    40 tl ye bırebır aynısınzıı cızerım

    Done'lerınız hıc kaybolmaz.

    cızım ve yuksek cozunurluklu dosyasını verırım.

    Dusunursenız pm