• 15-10-2015, 19:00:27
    #10
    Sağdaki daha hoş olmuş bu arada hayırlı olsun Allah hayırlı işler nasip etsin
  • 15-10-2015, 19:01:44
    #11
    Bir müşteri gözüyle baktığımda bana sağdaki logo daha ciddi geldi. (Kesinlikle sağdaki)
  • 15-10-2015, 19:03:11
    #12
    Sağ daki daha iyi.
  • 15-10-2015, 19:04:19
    #13
    Soldaki güzel değil zaten, sağdaki güzel ama.
  • 15-10-2015, 19:04:22
    #14
    sağda ki ancak Ş yazı ile çok büyük bitişik olmuş, yeni fontta deneyin ve onu uzaklaştırın bence
  • 15-10-2015, 19:07:16
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sağdaki hocam
  • 15-10-2015, 19:12:02
    #16
    Soldaki.
  • 16-10-2015, 00:45:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sağdaki daha guzel
  • 16-10-2015, 01:04:20
    #18
    tartışmasız sağ