Sizce Hangi Logomuz Daha Güzel - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi Logomuz Daha Güzel
47
●
2.076
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Hangi Logomuz Daha Güzel
1
2
3
4
5
6
15-10-2015, 19:00:27
#10
Seohunter
Sağdaki daha hoş olmuş bu arada hayırlı olsun Allah hayırlı işler nasip etsin
15-10-2015, 19:01:44
#11
SteersMan
Bir müşteri gözüyle baktığımda bana sağdaki logo daha ciddi geldi. (Kesinlikle sağdaki)
15-10-2015, 19:03:11
#12
command
Sağ daki daha iyi.
15-10-2015, 19:04:19
#13
Pitekantropus
Soldaki güzel değil zaten, sağdaki güzel ama.
15-10-2015, 19:04:22
#14
Tonks
sağda ki ancak Ş yazı ile çok büyük bitişik olmuş, yeni fontta deneyin ve onu uzaklaştırın bence
15-10-2015, 19:07:16
#15
kaganbey
Üyeliği durduruldu
Sağdaki hocam
15-10-2015, 19:12:02
#16
abcgrup
Soldaki.
16-10-2015, 00:45:11
#17
Bursoft
Üyeliği durduruldu
Sağdaki daha guzel
16-10-2015, 01:04:20
#18
Webdestek
tartışmasız sağ
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler