Bildiğiniz üzere her olayda sitelere sansür konuluyor veya yavaşlatılıyor şuan içinde bulunduğumuz durumdaki gibi. Bu konuda sizlere birşey danışmak istiyorum.
Uydu internet hizmetleri var örneğin tooway çanağı kuruyorsunuz ve internete giriyorsunuz.
Bu konuyla ilgili sorularım var.
Öncelikle Tooway'de de aynı şekilde sansür var mı ? (Kullanmayanlar lütfen yorum yapmasın çünkü işleyişi uydunet, ttnet gibi firmalara göre farklı)
Eğer var ise bu hizmeti tr'den değil de yurt dışından alabilir miyim?
Eğer yurt dışından böyle bir hizmeti alabilme şansım var ise firma isimlerini veya web sitelerini paylaşırsanız sevinirim.
Evimde Kablonet 100mb 100gb kotalı kullanıyorum kota bitiyor birde AKN 100gb daha alıyorum ortalama 150 TL her ay fatura ödüyorum çektiğim rezillik cabası bıktım usandım bu ülkenin internet teknolojisinden yurt dışından alayım bari rahatlayayım
zor sanırım