Leptobum 3-5 gündür açarken windows başlangıcında hafif soluk&sarardıktan sonra normal biçimde açılıyordu. bugün oyun oyarken aniden ekran gitti ve simsiyah oldu. kapatıp tekrar açtım yok nafile.
yakınlaşınca soluk biçimde masaüstü görünüyor ama normal baksanız yok çok ama çok az odanın ışıkları kapatınca o da görünmüyor, normal masaüst ekranını leptoba bağladım yine yok sizce sorun nedendir?
Not: kaç kere fan temizliği açmıştım bugun gittiğinde yine açtım fanı temizledim işlemci ve ekran kartı üzerindeki macun mu o silikon şeysini tamamen kaldırıp topladım aynı yok ekran
Edit: ekrana telefonun fenerini dayayinca boyle gorunuyor
https://i.hizliresim.com/1kqQgp.jpg