Merhaba,

Hosting işleri için ys belgesi almak gerekiyordu, son duyduğuma göre artık belge göndermiyorlarmış sistem değişmiş, sadece bildirim yapılacakmış vs. gibi şeyler yazıyor çeşitli sitelerde.

yakın dönemde ys belgesi almış veya bununla ilgili bilgisi olan kişi(ler) var ise bildiklerini yazabilirse çok sevinirim.

teşekkürler