truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Agar Sitem Nasıl[R10+]
31
●1.573
- 12-09-2015, 22:54:36Mümkün değil hocam benim oynamama göre ben 2. sıradayken 8000+ puan civarındaydım 1. bölündü ona daldım hepsini yedim 9840 oldu. Daha onun gibi bir sürü yedim ama orada takıldı kaldı. Hatta chat kısmına bakabiliyorsan orayada yazdım
- 12-09-2015, 22:57:14celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Puanda sorun olsa hocam bu arkadaşlar bu kadar puan yapamazlar
http://prntscr.com/8flkpr
Benim 200K Yapmışlığım var bu oyunda .) - 13-09-2015, 12:03:14Teşekkürler hocam, düzeltedeğimemrenazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İsterseniz FFA modunu seçerek normal modda oynayabilirsinizjungler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2015, 14:08:48Hocam isterseniz FFA modunu seçerek normal modda oynayabilirsinizPenguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle