Anket Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 174
Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ?
Erikli
%45,40 (79 Oy)
Damla
%6,90 (12 Oy)
Pınar
%9,20 (16 Oy)
Hayat
%8,05 (14 Oy)
Nestle
%8,62 (15 Oy)
Saka
%8,62 (15 Oy)
Çeşme Suyu
%8,62 (15 Oy)
Madran
%1,15 (2 Oy)
Sırma
%10,34 (18 Oy)
Abant
%4,02 (7 Oy)
Munzur
%3,45 (6 Oy)
Diğer
%22,99 (40 Oy)
  • 10-09-2015, 21:13:45
    #1
    Merhaba dostlar
    hangi su markasını tercih ediyorsunuz ?

    Edit : Pet şişe soruyorum
  • 10-09-2015, 21:15:12
    #2
  • 10-09-2015, 21:16:14
    #3
    Hamidiye damacana alıyoruz
  • 10-09-2015, 21:19:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çenesuyu genellikle
  • 10-09-2015, 21:22:06
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Nestle
  • 10-09-2015, 21:24:03
    #6
    Saka alıyoruz bizde
  • 10-09-2015, 21:25:52
    #7
    dalga
  • 10-09-2015, 21:28:38
    #8
    İdeal,Pınar,Damla,Nestle,Erikli

    Allah ne verirse içiyoruz
  • 10-09-2015, 21:34:42
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Arıtma kullanıyoruz 7 filtreli, erikli den bile lezzetli hemde daha hesaplı