Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ?
109
●
4.939
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ?
1
2
3
4
5
6
11
Son
Anket
Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
174
Hangi Su Markasını İçiyorsunuz ?
Erikli
%45,40 (
79
Oy)
Damla
%6,90 (
12
Oy)
Pınar
%9,20 (
16
Oy)
Hayat
%8,05 (
14
Oy)
Nestle
%8,62 (
15
Oy)
Saka
%8,62 (
15
Oy)
Çeşme Suyu
%8,62 (
15
Oy)
Madran
%1,15 (
2
Oy)
Sırma
%10,34 (
18
Oy)
Abant
%4,02 (
7
Oy)
Munzur
%3,45 (
6
Oy)
Diğer
%22,99 (
40
Oy)
10-09-2015, 21:13:45
#1
DarthWorm
Merhaba dostlar
hangi su markasını tercih ediyorsunuz ?
Edit : Pet şişe soruyorum
10-09-2015, 21:15:12
#2
cagatay_55
10-09-2015, 21:16:14
#3
mackruLz
Hamidiye damacana alıyoruz
10-09-2015, 21:19:50
#4
sekksekkci
Üyeliği durduruldu
Çenesuyu genellikle
10-09-2015, 21:22:06
#5
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Nestle
10-09-2015, 21:24:03
#6
mavcil
Saka alıyoruz bizde
10-09-2015, 21:25:52
#7
thealiyasar
dalga
10-09-2015, 21:28:38
#8
truser
İdeal,Pınar,Damla,Nestle,Erikli
Allah ne verirse içiyoruz
10-09-2015, 21:34:42
#9
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Arıtma kullanıyoruz 7 filtreli, erikli den bile lezzetli hemde daha hesaplı
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler