Arkadaşlar kardeşim prim+maaş usulü ile özel bir şirkette çalışıyor.


işten çıkarılma durumu olabilir.


1298 TL Brüt maaşı var ancak 1 seneyi aşkın süredir prim ve mesai sürekli alıyor toplam sgk ya yatan brütü 2500 3000 civarı oluyor(Neredeyse sürekli böyle yatıyor hizmet tablosunda gözüken). Maaşı ve primleri beraber bankaya yatıyor.


Bu durumda tazminat sgk ya yatan 2500 civarı brüt üzerinden mi hesaplanır, brüt maaş üzerinden mi


Çalışma süresi 1.5 seneyi geçti


fikirlerinize ihtiyacım var