• 18-08-2015, 23:10:44
    #1
    merhabalar. Ttnet 16megaPX internetim var adk 50 GB Sınırsız.
    Şimdi benim 50 gb doldu ve hız 16 dan 3 e düştü.

    bir dahaki aya yenilenecek tekrar 16 mgbs e dönecek.
    Şimdi ben birşeyler indirmeye devam etsem gelecek ayın kotası düşer mi?
  • 19-08-2015, 00:05:36
    #2
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar. Ttnet 16megaPX internetim var adk 50 GB Sınırsız.
    Şimdi benim 50 gb doldu ve hız 16 dan 3 e düştü.

    bir dahaki aya yenilenecek tekrar 16 mgbs e dönecek.
    Şimdi ben birşeyler indirmeye devam etsem gelecek ayın kotası düşer mi?
    Hayır tabiki
  • 19-08-2015, 00:25:56
    #3
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır tabiki
    TEşekkür ederim R10+ verildi