• 28-08-2015, 21:58:53
    Ben windows 8'e geri geçtim. Takılıyordu. Şimdi de belki win 7'ye geçebilirim.
  • 29-08-2015, 00:14:37
    Üyeliği durduruldu
    lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben windows 8'e geri geçtim. Takılıyordu. Şimdi de belki win 7'ye geçebilirim.
    Windows 7 dahamı stabil mesela windows 10'da biraz kasma var, ama windows 7 ye geçsem kasmaz mı aklımda bu tarz bir takıntı var
  • 29-08-2015, 00:28:10
    LastWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 dahamı stabil mesela windows 10'da biraz kasma var, ama windows 7 ye geçsem kasmaz mı aklımda bu tarz bir takıntı var
    Ben win 7 den win 10 pro ya geçtim çok memnunum 2gb ram var pc de. 1 gb win 10 kullanıyor zaten fakat ona rağmen kasma yok ve açılışlarda win7 den daha hızlı. Tavsiye ederim.
  • 29-08-2015, 00:31:11
    Üyeliği durduruldu
    deco2323 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben win 7 den win 10 pro ya geçtim çok memnunum 2gb ram var pc de. 1 gb win 10 kullanıyor zaten fakat ona rağmen kasma yok ve açılışlarda win7 den daha hızlı. Tavsiye ederim.
    Açılış oldukca hızlı ama benim sistem eski AMD Phentom
  • 29-08-2015, 00:36:57
    Aero olmadığı sürece geçmeyi düşünmüyorum. Windows 7 zaten gayet iyi sorunsuz çalışıyor.
  • 29-08-2015, 00:53:09
    LastWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılış oldukca hızlı ama benim sistem eski AMD Phentom
    Benimde çok yeni sayılmaz

  • 29-08-2015, 00:57:25
    Windows 7 iyidir. 8,10 gereksiz bence
  • 29-08-2015, 02:08:44
    Windows 7'den sonraki sürümleri hep denedim ama nedense her seferinde Windows 7'ye geri döndüm
  • 29-08-2015, 02:16:24
    Windows 10 kesinlikle geçmenizi tavsiye ederim.