deco2323 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben win 7 den win 10 pro ya geçtim çok memnunum 2gb ram var pc de. 1 gb win 10 kullanıyor zaten fakat ona rağmen kasma yok ve açılışlarda win7 den daha hızlı. Tavsiye ederim.
Açılış oldukca hızlı ama benim sistem eski AMD Phentom