• 25-07-2015, 23:59:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ezanla beraber yolculuğa çıkıyorum, kullandığımız araba tüplü. Bağajda çok yük var. En diplerde bi çanta çantanın içinde cüzdan onun içindede çakmak var. Bi sorun teşkil eder mi?

    Fikrini söyleyen herkese çok teşekkürler, sabah yola çıkmadan ilk işim o çakmağı oradan almak olacak
  • 26-07-2015, 00:16:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yarın aramızdan ayrılanlar kategorisine konun açılsın istemiyorsan onu ordan al

    tehlikeli sonuçta, patlamıyor desek kaç yazar?
  • 26-07-2015, 00:18:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok dipte bagajı tekrar boşaltıp almamız 1 saat falan sürer, tabi 1 saat tüm ömrümden kıymetli değil ama tehlikesi var mı onu merak ediyorum
  • 26-07-2015, 00:21:35
    #4
    Uğraş vereceğiniz 1 saat ömrünüzden değerliyse hiç uğraşmayın derim.
  • 26-07-2015, 00:23:42
    #5
    Bir değil bir gün bile uğraşmak gerekse, o çakmağın patlama ihtimali bir milyonda bir olsa bile o çakmağı ordan almalısın.
  • 26-07-2015, 00:24:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tabi ki değil, sormak istedim tehlikesi var mı diye. Bu konuda ne bilgim nede tecrübem var
  • 26-07-2015, 00:29:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    özünde çakmak veya çakmak gazı dolumlarında kullanılan aletler sadece ateş temas edince patlar yani sıcaktan patlaması saçma olur sonuçta normal tüp gibi gaz sıkışmasında abartı basınç yaratmaması lazım ebatı nedeniyle ama her halükarda ben olsam alırdım onu ordan
  • 26-07-2015, 00:32:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evde camın önünde unuttuğum çakmak patladı, tedbirli olmakta fayda var.
  • 26-07-2015, 00:48:59
    #9
    Bişey olmaz, alt tarafı havaya uçarsın..