• 14-07-2015, 19:10:02
    #19
    Adam gitse hosting firmasına senin isim soyisim ve TC ile üye olsa sonra ilegal işler yapsa aldığı hostu kullanarak bir site açıp. Polis gider host firmasından kişi bilgisi ister onlarda otomatik olarak senin bilgileri verince baya uğraşırsın.
  • 14-07-2015, 19:14:18
    #20
    @sergenica; knk Bende Arada cebe havale için ödeme aldığımda TC mi veriyorum.
    Birdaha vermem artık. Sende verme hacı
  • 14-07-2015, 19:22:59
    #21
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sergenica; knk Bende Arada cebe havale için ödeme aldığımda TC mi veriyorum.
    Birdaha vermem artık. Sende verme hacı
    aynen
  • 14-07-2015, 21:34:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik numaran ya da doğum tarihini bilmesi hiçbir zarar vermez.

    Fakat kimlik fotokopisi sıkıntılı.
    Çevremdeki kişilere söylüyorum, 5-6 ayda bir nüfuz cüzdanınızı yenileyin. (10 lira)
    Çünkü geçmişte vermiş olduğun kimlik fotokopisi ile adınıza birçok şey çıkabilir.
    Bu işlemdeki amaç; değişen seri-no'dur. Mesela kredi çekmeye çalışsalar ya da üzerinize hat çıkarmaya çalışsalar bile; kimlik numaranız yenilendiğinden dolayı vermiyorlar.
    Dikkatli olun.
    Hocam yeniliyince ne fark ediyo kimlkte bir bilgi filanmı değişiyo kimlik no zaten değiştirilemz diye biliyorm
  • 15-07-2015, 10:17:59
    #23
    seyristanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeniliyince ne fark ediyo kimlkte bir bilgi filanmı değişiyo kimlik no zaten değiştirilemz diye biliyorm
    T.C kimlik numarsı değişmıyor, değişen kısım kimliğin seri ve nosu.
    Bunu da tedbir amaçlı kullanılabileceğini düşündüm.
  • 15-07-2015, 12:21:56
    #24
    Üyeliği durduruldu
    10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T.C kimlik numarsı değişmıyor, değişen kısım kimliğin seri ve nosu.
    Bunu da tedbir amaçlı kullanılabileceğini düşündüm.
    peki hocam sağolun bildiğim iyi oldu
  • 15-07-2015, 12:38:55
    #25
    Arkadaşlar hepiniz tedirgin olmak da haklısınız.




    eski mevzuatlarda olsa hayali şirketler adınıza hat açmalar vsvs çok yoğun sorunlar yaşıyordunuz. Şimdide belki sizi yoracak şeyler başınıza gelebilir ancak artık tek yasal sizi temscil eden ISLAK İMZAnızdır. Başınıza olay gelebilir uğraşırsınız ancak asla ISLAK İMZA olmadan kimse sizden bişey talep edemez hatta örneğin adınıza hat açıldı, noterde işlem yapıldı vsvs maddi manevi o işlemi yapan kurum kişilere dava açıp %100 haklılıkla kazanabilirsiniz. Yapılan her işlemle ilgili kurumlardaki personeller de sorumludur. Bu sorumluluk kişinin haklarını savunmak adına yapılan eylemlerdir. Örn : Kimlik kontrolü, Doğru kişiye hizmet verdiğinden emin olmak Maalesef canım memlekette amca dayı muhabbeti yüzünden benim işimi gör mantığı ile çalıştığı için personeller sizlerin haklarını savunmak yerine yardımcı olduğunu sanarak sizlerin haklarını korumamaktadır ve yasalara uygun değil de vicdanı işlemler yapmaktadır. Buna da örnek verelim Bankada işlem yapacaksınız kredi işlemi ve nufüs cüzdanınız yanınızda yok. Personele yardımcı olup kimliği evden getirmek yerine ehliyet olmaz mı resmi kimlik olmaz mı diyerek işini çözdürmek istemesinden kaynaklı, personelinde insiyatif (maalesef) kullanması sonucu sahtecilere yardım etmesi gibi. Halbuki prosedürü uygulasa ne siz ne personel zor durumda kalmayacak ve haklarınıza zarar gelmeyecekti.




    Sahtecilik maalesef bitmeyecek ama bu kadar da korkmanıza gerek yok.
  • 15-07-2015, 14:10:45
    #26
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepiniz tedirgin olmak da haklısınız.




    eski mevzuatlarda olsa hayali şirketler adınıza hat açmalar vsvs çok yoğun sorunlar yaşıyordunuz. Şimdide belki sizi yoracak şeyler başınıza gelebilir ancak artık tek yasal sizi temscil eden ISLAK İMZAnızdır. Başınıza olay gelebilir uğraşırsınız ancak asla ISLAK İMZA olmadan kimse sizden bişey talep edemez hatta örneğin adınıza hat açıldı, noterde işlem yapıldı vsvs maddi manevi o işlemi yapan kurum kişilere dava açıp %100 haklılıkla kazanabilirsiniz. Yapılan her işlemle ilgili kurumlardaki personeller de sorumludur. Bu sorumluluk kişinin haklarını savunmak adına yapılan eylemlerdir. Örn : Kimlik kontrolü, Doğru kişiye hizmet verdiğinden emin olmak Maalesef canım memlekette amca dayı muhabbeti yüzünden benim işimi gör mantığı ile çalıştığı için personeller sizlerin haklarını savunmak yerine yardımcı olduğunu sanarak sizlerin haklarını korumamaktadır ve yasalara uygun değil de vicdanı işlemler yapmaktadır. Buna da örnek verelim Bankada işlem yapacaksınız kredi işlemi ve nufüs cüzdanınız yanınızda yok. Personele yardımcı olup kimliği evden getirmek yerine ehliyet olmaz mı resmi kimlik olmaz mı diyerek işini çözdürmek istemesinden kaynaklı, personelinde insiyatif (maalesef) kullanması sonucu sahtecilere yardım etmesi gibi. Halbuki prosedürü uygulasa ne siz ne personel zor durumda kalmayacak ve haklarınıza zarar gelmeyecekti.




    Sahtecilik maalesef bitmeyecek ama bu kadar da korkmanıza gerek yok.
    Yani hçbisey olmasa bile yine çok uğraştırabilick bisey
  • 16-07-2015, 14:34:01
    #27
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepiniz tedirgin olmak da haklısınız.




    eski mevzuatlarda olsa hayali şirketler adınıza hat açmalar vsvs çok yoğun sorunlar yaşıyordunuz. Şimdide belki sizi yoracak şeyler başınıza gelebilir ancak artık tek yasal sizi temscil eden ISLAK İMZAnızdır. Başınıza olay gelebilir uğraşırsınız ancak asla ISLAK İMZA olmadan kimse sizden bişey talep edemez hatta örneğin adınıza hat açıldı, noterde işlem yapıldı vsvs maddi manevi o işlemi yapan kurum kişilere dava açıp %100 haklılıkla kazanabilirsiniz. Yapılan her işlemle ilgili kurumlardaki personeller de sorumludur. Bu sorumluluk kişinin haklarını savunmak adına yapılan eylemlerdir. Örn : Kimlik kontrolü, Doğru kişiye hizmet verdiğinden emin olmak Maalesef canım memlekette amca dayı muhabbeti yüzünden benim işimi gör mantığı ile çalıştığı için personeller sizlerin haklarını savunmak yerine yardımcı olduğunu sanarak sizlerin haklarını korumamaktadır ve yasalara uygun değil de vicdanı işlemler yapmaktadır. Buna da örnek verelim Bankada işlem yapacaksınız kredi işlemi ve nufüs cüzdanınız yanınızda yok. Personele yardımcı olup kimliği evden getirmek yerine ehliyet olmaz mı resmi kimlik olmaz mı diyerek işini çözdürmek istemesinden kaynaklı, personelinde insiyatif (maalesef) kullanması sonucu sahtecilere yardım etmesi gibi. Halbuki prosedürü uygulasa ne siz ne personel zor durumda kalmayacak ve haklarınıza zarar gelmeyecekti.




    Sahtecilik maalesef bitmeyecek ama bu kadar da korkmanıza gerek yok.
    yinede bizi uğraştırablick bi iş