TC Kimliğimi Baskası Bilirse?
30
●6.862
- 14-07-2015, 19:14:18@sergenica; knk Bende Arada cebe havale için ödeme aldığımda TC mi veriyorum.
Birdaha vermem artık. Sende verme hacı - 14-07-2015, 21:34:35Üyeliği durdurulduHocam yeniliyince ne fark ediyo kimlkte bir bilgi filanmı değişiyo kimlik no zaten değiştirilemz diye biliyorm10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2015, 10:17:59T.C kimlik numarsı değişmıyor, değişen kısım kimliğin seri ve nosu.seyristanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu da tedbir amaçlı kullanılabileceğini düşündüm. - 15-07-2015, 12:21:56Üyeliği durduruldupeki hocam sağolun bildiğim iyi oldu10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2015, 12:38:55Arkadaşlar hepiniz tedirgin olmak da haklısınız.
eski mevzuatlarda olsa hayali şirketler adınıza hat açmalar vsvs çok yoğun sorunlar yaşıyordunuz. Şimdide belki sizi yoracak şeyler başınıza gelebilir ancak artık tek yasal sizi temscil eden ISLAK İMZAnızdır. Başınıza olay gelebilir uğraşırsınız ancak asla ISLAK İMZA olmadan kimse sizden bişey talep edemez hatta örneğin adınıza hat açıldı, noterde işlem yapıldı vsvs maddi manevi o işlemi yapan kurum kişilere dava açıp %100 haklılıkla kazanabilirsiniz. Yapılan her işlemle ilgili kurumlardaki personeller de sorumludur. Bu sorumluluk kişinin haklarını savunmak adına yapılan eylemlerdir. Örn : Kimlik kontrolü, Doğru kişiye hizmet verdiğinden emin olmak Maalesef canım memlekette amca dayı muhabbeti yüzünden benim işimi gör mantığı ile çalıştığı için personeller sizlerin haklarını savunmak yerine yardımcı olduğunu sanarak sizlerin haklarını korumamaktadır ve yasalara uygun değil de vicdanı işlemler yapmaktadır. Buna da örnek verelim
Bankada işlem yapacaksınız kredi işlemi ve nufüs cüzdanınız yanınızda yok. Personele yardımcı olup kimliği evden getirmek yerine ehliyet olmaz mı resmi kimlik olmaz mı diyerek işini çözdürmek istemesinden kaynaklı, personelinde insiyatif (maalesef) kullanması sonucu sahtecilere yardım etmesi gibi. Halbuki prosedürü uygulasa ne siz ne personel zor durumda kalmayacak ve haklarınıza zarar gelmeyecekti.
Sahtecilik maalesef bitmeyecek ama bu kadar da korkmanıza gerek yok. - 15-07-2015, 14:10:45Yani hçbisey olmasa bile yine çok uğraştırabilick biseyKizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2015, 14:34:01yinede bizi uğraştırablick bi işKizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle