• 06-07-2015, 21:19:28
    #1
    İnternet bağlattım Adsl Işıgı Yanmıyor internete girmiyor sorun nedir
  • 06-07-2015, 21:20:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    henüz santral tarafından hatta internet verilmemiş olabilir 1-2 gün sürüyor aktif olması.
  • 06-07-2015, 21:24:30
    #3
    temetnosce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz santral tarafından hatta internet verilmemiş olabilir 1-2 gün sürüyor aktif olması.
    10 gün oldu aradım aktif diyolar
  • 06-07-2015, 21:26:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 gün oldu aradım aktif diyolar
    yapılabilecekler şunlar;
    -telefon ile modemi bağlayan splinter'ı olmadan kullanmak
    -modemi resetlemek
    -kabloların kopuk veya yanlış bağlandığının tespiti

    bildiklerim bu kadar. muhtemelen bu sorunlar yüzünden oluyordur.
  • 06-07-2015, 21:26:48
    #5
    telefon hattınızda bir sorun olabilir. teknik desteğin evinize gelip bi bakması daha sağlıklı bir yol olur.
  • 06-07-2015, 21:29:57
    #6
    tel.hattını ahizeli bir telefona takıp sağlamlığının testini yaptınızmı. ? Kendi cep telefonunuzu aradınızmı ?
  • 06-07-2015, 21:32:04
    #7
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 gün oldu aradım aktif diyolar
    Bimere şikayet edin bu ne rahatlıkmış ya.
    Tövbe estağfurullah.
  • 06-07-2015, 21:40:44
    #8
    ana hatta gelip baktılar sorun yokmus direk ana gelen hattan geleni takıyorum modeme yine yanmıyor sözde elit hizmet için randevu verdiler geliceklerdi gelmediler