Sebastiyana ne oldu?
10
●667
- 01-07-2015, 09:42:07Üyeliği durdurulduMalumunuz forumun ana sayfasında gezinen küçük bi' dostumuz vardı. Tanışma hikayemiz biraz garip aslında. Pek titiz bi insan değilim. Monitöre sinekler pırt yapmış. Haliyle siyah noktalar var. Sebastiyanı görünce bi an sinek dışkısının ayaklanıp yürümeye başladığını sandım. Ama şimdi bakıyorumda gözük müyor ortalıklarda?
- 01-07-2015, 09:47:28Üyeliği durduruldu1 aydır silmiyorum ekranı. O kargaşanın içerisinde görememişim. Az önce fırladı sol alttan.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


