• 01-07-2015, 09:42:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Malumunuz forumun ana sayfasında gezinen küçük bi' dostumuz vardı. Tanışma hikayemiz biraz garip aslında. Pek titiz bi insan değilim. Monitöre sinekler pırt yapmış. Haliyle siyah noktalar var. Sebastiyanı görünce bi an sinek dışkısının ayaklanıp yürümeye başladığını sandım. Ama şimdi bakıyorumda gözük müyor ortalıklarda?
  • 01-07-2015, 09:44:39
    #2
    bende geziyor
  • 01-07-2015, 09:47:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende geziyor
    1 aydır silmiyorum ekranı. O kargaşanın içerisinde görememişim. Az önce fırladı sol alttan.
  • 01-07-2015, 10:23:38
    #4
    evet geziyor kerata
  • 01-07-2015, 10:29:13
    #5
    Tam yerinde

  • 01-07-2015, 11:01:00
    #6
    Kurumsal PLUS

    Arkadaş sebastiyan`a bişey oldu diye ödüm koptu, yapmayın böyle şeyler
  • 01-07-2015, 11:13:06
    #7
  • 01-07-2015, 11:16:51
    #8
    Geziyor bende problem yok
  • 01-07-2015, 12:55:00
    #9
    Neyse ben de gördüm Yanlış alarm.