• 30-06-2015, 21:13:10
    #1
    Platin üye
    merhaba arkadaÅŸlar,

    benim çocuğun bilgisayarını formatladım win8 kurulu fakat hiçbir oyun açılmıyor. win8 den sonra oyunlar için kurulması gereken program vs var mı? directx kurdum, farklı ne kurmam gerekiyor?

    formattan önce aynı oyunlar sorunsuz çalışıyordu.
  • 30-06-2015, 22:04:14
    #2
    Driver booster ile driverlara bir bakın hocam.
  • 30-06-2015, 22:17:15
    #3
    Platin üye
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver booster ile driverlara bir bakın hocam.
    teşekkür ederim hocam yorumunuz için fakat tüm driverlar güncel zaten. directx kurulu, .net kurdum. yine de hiçbir oyun açılmıyor
  • 30-06-2015, 23:16:14
    #4
    Ekran kartı driverı kurulumu?
  • 30-06-2015, 23:37:19
    #5
    Platin üye
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı driverı kurulumu?
    evet o da güncel
  • 30-06-2015, 23:39:07
    #6
    Açılmıyor derken nasıl bir hata alıyorsunuz acaba ? ya da tepki yok mu ?
  • 01-07-2015, 07:46:12
    #7
    Platin üye
    mesela starcraft 2 de bilinmeyen bir hata oluştu, hatayı bildir diyor. battle.net oyunlarının hepsinde hata veriyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:46:12 -->-> Daha önceki mesaj 07:33:21 --

    ücretli yardımcı olabilecek birileri yok mu?