black_scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mısırcı olmak istiyorum :D (Yardım)
12
●927
- 28-06-2015, 02:38:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sen Standı kur ve zabıta ekipleri seni görsün. Bakalım izin kağıdı soracaklar mı, ya da maliye Görsün. Vergi num. ve el fişi nerede diyecek mi? Yaparsanız bu konu altına yazın. Kesinlikle merak ederim.
- 28-06-2015, 03:22:00İzinsiz olmaz mutlaka izin almanız lazım + satış yapacağınız yerde aynı işi yapanlar varsa kazanca ortak olduğunuz için papaz olabilirsiniz
- 28-06-2015, 03:34:33Eğer yanlış duymadıysam arkadaş 40 liraya yaptırıyordu tezgahı sanayide. Sac altı üstü ne 500 lirası 2 tane sacı kaynatıp veriyor hadi 100 TL olsun. Tezgah ve ürün tedariği kolay şeyler hocam. Sen zannediyormusun ki sana oradan pay düşsün?
Bu işi adamlar mafyalığa dönüştürmüşler. Sivas'ta meydanda sittin sine kimse mısır tezgahı açamaz. 10 tane mısırcı vardır sadece 1-2 tanesini tanırım onlarda böyle sağlam insanlar diyebilirim. Farklı biri geldiği zaman o 10 tane mısırcı birden üstüne gidiyor adamın. Sırf bunun içinde değil simit olayı için bile aynısı var. Eğer illa satış yapacam diyorsam yanında büyük ve sözü geçen birinin olmasını isterim. Zaten 1-2 gün satış yaptıktan sonra bizim burada olduğu gibi bir anlaşma yoksa devam edersin. Hobi olarak satacağım demişsin ama yaptığın kar ile bırakmayı düşünmezsin sanırım.