• 19-06-2015, 20:57:06
    #1
    Son 3 gündür Fifa 15 UT' de oyuncuların otomatik olarak transfer alanına eklenip satılıyor yada mevcut coins bakiyemi birisi kullanıyor ve 800-900K dan 2-3K ya düşürülüyor.

    Sorum ise şu; Benim bilgisayarım kapalıyken birisi bu oyuna girip işlem yapması mümkün mü? (Başka bir yerde oturum açmadan oyun hesabında)
  • 20-06-2015, 17:04:00
    #2
    Hala yardım arıyorum.
  • 20-06-2015, 18:38:45
    #3
    Bilgisayarınız kapalıyken bu mümkün değil. Belki virüs bulaşmıştır yada başkası sizden habersiz oynuyordur veya hesabınıza sızıyordur birisi. Test için bilgisayarınızdan kaldırıp başka bir bilgisayardan giriş yapın o zaman ortaya çıkar. Tüm dosyaları silmenize gerek yok .exe dosyasını başka bir yere atın tamamdır.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-06-2015, 19:00:07
    #4
    Yüksek ihtimalle origin hesabınız çalındı. Şifrenizi değiştirin.