Arkadaşlar annem babamdan dolayı emekli maaşı alıyor. Geçen hafta anneannemi kaybettik. Normalde ondanda emekli maaşı alma hakkı var ama babamdan aldığı için bu hak ölürmü yoksa yinede alabilirmi? Tecrübeli arkdadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Kimi alabilirsin diyor kimi aynı kurumdan emekli iseler olmaz, kimi 1000 TL altı ise maaşı alabilir vs. Net bir bilgiye ulaşamadık.