• 12-06-2015, 21:30:28
    #19
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkesinden ayrılmak ile mutluluk ve gurur duyan Türk gençliğini görünce çok üzülüyorum...
    Malesef artık herkeste yavaş yavaş bu düşünce hakim olmaya başladı.Ben de sürekli gitmeyi düşünüyorum fakat annem hakkımı helal etmem dediği için gidemiyorum.Oraya giden tanıdıklardan gelen mesajları görünce insanın buralarda durası gelmiyor.
  • 12-06-2015, 21:38:40
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam banada pm ata bilirmiisniz özellikle hangi dil okulunu terçih ettiginizi . hayırlı olsun .
  • 12-06-2015, 21:43:04
    #21
    Hocam hayırlısı olsun hakkınızda, en güzel kararı vermişsiniz
    AÄŸustos'da bende Avustralya'ya yerleÅŸeceÄŸim
  • 12-06-2015, 21:43:31
    #22
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar. Umarım bir gün Türkiye de Amerika gibi bir ülke haline gelir de geri dönersiniz.
    Bizler görmeyiz ama gelecek nesil görür işallah çok zor.
  • 12-06-2015, 21:48:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bu ay sonuna doğru amerika new york brooklyn'e gidiyorum temelli iş herşey kurulu düzen kuzenlerimde yanımda ama ingilizce bilmemem biraz sorun yaratacak bunun farkındayım ama bir daha Türkiye'ye dönmeyi düşünmiyorum cok sehır dısında kaldım o neden ile geri dönmem donmeyıde umıt etmıyorum.

    1 ay vize beklerken amerika 10 yıllık vize verdi cok sasırdım giris cıkıs yapacagım mecburen fakat yinede özgürlükler ülkesi amerika biraz eglendirecek


    R10 amerika subesi yakında
    hocam benıde gotur yanında
  • 12-06-2015, 21:52:17
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bu ay sonuna doğru amerika new york brooklyn'e gidiyorum temelli iş herşey kurulu düzen kuzenlerimde yanımda ama ingilizce bilmemem biraz sorun yaratacak bunun farkındayım ama bir daha Türkiye'ye dönmeyi düşünmiyorum cok sehır dısında kaldım o neden ile geri dönmem donmeyıde umıt etmıyorum.

    1 ay vize beklerken amerika 10 yıllık vize verdi cok sasırdım giris cıkıs yapacagım mecburen fakat yinede özgürlükler ülkesi amerika biraz eglendirecek


    R10 amerika subesi yakında
    nasıl ayarladınız hocam?
  • 12-06-2015, 21:54:39
    #25
    Ailem olmasa bende çıkar giderim bu ülkeden.Sizin adınıza sevindim yerinizde olmak isterdim.
  • 12-06-2015, 21:56:49
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Yahu hocam sana parasını versek oradan bize ayfon gönderir misin Ben uçak fiyatlarına baktımda gidiş dönüş bile en az 5 milyar
  • 12-06-2015, 22:31:13
    #27
    bu sıra amerika vizelerde gayet geniş sanırım bizim akrabada az bir süre için vize beklerken 10 yıllık çıktı