Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkesinden ayrılmak ile mutluluk ve gurur duyan Türk gençliğini görünce çok üzülüyorum...
Malesef artık herkeste yavaş yavaş bu düşünce hakim olmaya başladı.Ben de sürekli gitmeyi düşünüyorum fakat annem hakkımı helal etmem dediği için gidemiyorum.Oraya giden tanıdıklardan gelen mesajları görünce insanın buralarda durası gelmiyor.