• 02-06-2015, 19:37:32
    #1
    Merhaba değerli r10 üyeleri,


    Malum ülkemizde trafik her geçen gün artıyor. Araç çok yol az.. Bisiklet yolu ise neredeyse yok gibi.. Sağlıklı yaşamak ve sevdiğim bir hobiyi (sporu) gerçekleştirmek adına bisiklet almak istiyorum. Bursa'da metroya sabah ve akşam yogun saatler haricinde bisikletle binebiliyorsunuz. Katlanır bisiklette ise bu sorun yok. Almayı düşündüğüm bisikletin resimleri aşağıdadır. Yorum ve fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.



    http://tr.aliexpress.com/store/produ...303397096.html


  • 02-06-2015, 20:04:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam güzel birşeye benziyor. Sürüş sırasında katlandığı gözümün önüne geldi. Kendi kendime gülüyorum

    Tekerleri küçük olduğundan yorucu olmasın bu?
  • 02-06-2015, 20:08:50
    #3
    yorulur insan
    18 lik alın bi tane , 18 vitesli olanından var mı ?
  • 02-06-2015, 20:13:03
    #4
    Buna vereceğim paraya elektrikli bisiklet alırım şahsen.