• 19-05-2015, 23:21:48
    #1
    Evet soru açıktır gerekli mevkilerden bir açıklama alsak aslında memnun oluruz.

    Bu kadar saldırı alan, bünyesinde bu kadar webmaster barındıran bir site aynı zamanda Türkiye'nin en büyük 10 sitesinden biri olan R10 neden SSL seritifikası kullanmıyor?

    Misafir
  • 19-05-2015, 23:59:53
    #2
    Ne özelliği var ki ? Dolandırıcılığı mı önleyecek ?
  • 20-05-2015, 00:03:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne özelliği var ki ? Dolandırıcılığı mı önleyecek ?
    hem bot saldiri icin biraz daha guvenli ve ayrica google da SEO konusunda httpS:// bir kriter olarak koymustu aylar once...
  • 20-05-2015, 00:09:09
    #4
    bunun için bir ara test yapalım bir konu açim sadece konuya girenlerden birini hacklim
    • numanturle
    numanturle bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-05-2015, 00:20:02
    #5
    Ssl iyi olur ama bu seferde forumda sayfalar arası geçişte yavaşlık meydana getirir.
  • 20-05-2015, 00:23:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SSL'in sağlayacağı SEO avantajına R10'un ihtiyacı yok ki
  • 20-05-2015, 17:25:51
    #7
    Volter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSL'in sağlayacağı SEO avantajına R10'un ihtiyacı yok ki
    SSL'nin ana amacı sizce seo etkisi mi? Ya da SSL'nin ana görevini biliyor musunuz?
  • 21-05-2015, 03:42:37
    #8
    Cloudflare kullaniyor r10 saldirilari engellemek icin o amacla ihtiyac duymuyor galiba koskoca radmin aklina gelmistir heralde onunda


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi