• 11-05-2015, 21:51:49
    #1
    Merhabalar konuyu nereye acacagimi bilemedim yanlis yerdeyse tasinmasini rica ediyorum.

    Simdi bi konu var. Fotofraf cekimleri ile ilgili.
    Bir iki siir bulacagiz o siirden daydalanarak yani gozumuzde canlandirarak fotosunu cekecegim.

    Salliyorum tren garinda yazilan bir siir var. Bende hemen tren garibi fotolayacagim bu tarz seyler.
    Sizinde akliniza gelirse paylasursaniz sevinirim
  • 11-05-2015, 22:15:15
    #2
    Orhan Veli'nin İstanbul'u Dinliyorum şiiri olmaz mı? Eminönü çevresinde konuyla ilgili fotoğraflar da çekebilirsiniz.
  • 11-05-2015, 22:19:23
    #3
    Ümit Yaşar Oğuzcan'ın Üstüme Varma İstanbul şiiri olabilir.
    Özdemir Asaf'ı da çok severim. Olmak isterdim şiirine göz atabilirsiniz.
  • 11-05-2015, 22:43:48
    #4
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orhan Veli'nin İstanbul'u Dinliyorum şiiri olmaz mı? Eminönü çevresinde konuyla ilgili fotoğraflar da çekebilirsiniz.
    Ilk onu yaptim zaten cok sevdigim bir siirdir. Yinede tesekkkurler.
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ümit Yaşar Oğuzcan'ın Üstüme Varma İstanbul şiiri olabilir.
    Özdemir Asaf'ı da çok severim. Olmak isterdim şiirine göz atabilirsiniz.
    Cok tesekkur ederim.

    Not: Illaki istanbul ile olmak zorunda degil.
  • 11-05-2015, 22:48:10
    #5
    istanbulu dinliyorum gözlerim kapalı
  • 11-05-2015, 23:08:52
    #6
    Tesekkurler istanbulu dinliyorum orhan veli knik siir olarak 1- bu secildi sizce nerede cekmeliyim fotoyu
    @ByMaster;
  • 11-05-2015, 23:29:19
    #7
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk onu yaptim zaten cok sevdigim bir siirdir. Yinede tesekkkurler.


    Cok tesekkur ederim.

    Not: Illaki istanbul ile olmak zorunda degil.
    İstanbul olmak zorunda değilse; Can Yücel şiirlerine yer verilebilir.Sevgi duvarı şiirini çok severim. Bağlanmayacaksın da iyidir.
    Atilla İlhan- Ayrılık da sevdaya dahil
    Ümit Yaşar- Bir gün anlarsın.
    Aklıma ilk gelenlerden yazdım.
    Yine yazarım eğer işinize yararsa.
  • 11-05-2015, 23:39:18
    #8
    @Moonweb; sizce foto olarak ne cekmeliyim
  • 11-05-2015, 23:48:16
    #9
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Moonweb; sizce foto olarak ne cekmeliyim
    İstanbul'u bilmediğim için direkt yer söyleyemeyeceğim ama Can Yücel şiirlerinde çöplüklerin, sırtlarında çöp taşıyan yaşlı saçlı sakallı amcaların, gökyüzünün siyah halinin, meyhanelerin, viranelerin fotoğrafları çok güzel olacaktır.
    Sitede yayınlayacaksanız, tamamlandıktan sonra takip etmek isterim.