• 11-05-2015, 13:59:22
    #1
    arkadaşlar,7 ay önce araba aldım lastikler 0 dı 17 ınc brıdgestone,1 ay geçmeden lastiğe çivi girdi,ondan sonra lastıklere 34 hava basıyordum arabanın özelliğinden kaynaklanıyor sureklı sol arka sağ ön sol ön lastık basıncınızı kontrol edın dıye sureklı uyarı alıyordum bu durum benı adeta cılgına cevırmıstı,sonra lastıklerın havasını 36 yaptım sureklı uyarı vermesın canımı sıkmasın dıye bır muddet ıyıydı ama bu kezde hava fazla oldugundan vuruntu fazla oluyor hıssedıyorum,en son 15 gunonce sehır dısına cıktım,lastıge gıne cıvı gırmıs adeta çılgına döndüm,babamla 20 yıldır aynı yerde calısıyoruz adamın lastıkler mıchelın,elbette sans ısıdır ama babamın lastıklerde bu tur sorunlar 3-5 senede bır olur,ben 7 aydır bu sorunu hep yasıyorum lastıklerı degıstırmelımıyım,0 aldıgım aracla bırlikte gelen lastıkler bunlar
  • 11-05-2015, 21:45:55
    #2
    RUN
    Platin üye
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar,7 ay önce araba aldım lastikler 0 dı 17 ınc brıdgestone,1 ay geçmeden lastiğe çivi girdi,ondan sonra lastıklere 34 hava basıyordum arabanın özelliğinden kaynaklanıyor sureklı sol arka sağ ön sol ön lastık basıncınızı kontrol edın dıye sureklı uyarı alıyordum bu durum benı adeta cılgına cevırmıstı,sonra lastıklerın havasını 36 yaptım sureklı uyarı vermesın canımı sıkmasın dıye bır muddet ıyıydı ama bu kezde hava fazla oldugundan vuruntu fazla oluyor hıssedıyorum,en son 15 gunonce sehır dısına cıktım,lastıge gıne cıvı gırmıs adeta çılgına döndüm,babamla 20 yıldır aynı yerde calısıyoruz adamın lastıkler mıchelın,elbette sans ısıdır ama babamın lastıklerde bu tur sorunlar 3-5 senede bır olur,ben 7 aydır bu sorunu hep yasıyorum lastıklerı degıstırmelımıyım,0 aldıgım aracla bırlikte gelen lastıkler bunlar

    Hocam Lassa'dan şaşma derim adamlar o kadar reklam yapıyor sağlamsa falan diye diğerlerini pek kullanmadım ama kullandığıma kefilim bildiğim kadarıyla güzel kampanyalarıda oluyor