• 03-05-2015, 20:56:59
    #1
    10.000 TL'ye kadar ilk defa araba kullanacak birine önerebileceğiniz araba var mıdır?
  • 03-05-2015, 21:29:44
    #2
    Renault Twingo olabilir. 8-9 bin lira civarı otomatik modeller var.
  • 03-05-2015, 21:33:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    şahin doğan öneririm acemiliğinizi atın. ciddi söylüyorum bunu. piyasası da hızlıdır. 3 ay 4 ay kullanırsınız. camına bile satılık yazsanız satarsınız o derece.
  • 03-05-2015, 21:37:30
    #4
    2.el amatör gibi düşünmelisiniz. Doğan Şahin iyi olabilir ancak bunlarında döküldügünü bildirmek isterim. Heleki doğanlar varya her parcasına para gidiyor kesinde tamir gözü her ay görürsün.
  • 03-05-2015, 21:41:15
    #5
    Kurumsal PLUS
    İlk araba olarak Fiat Tipo alabilirsiniz. O fiyatlarda hidrolik direksiyonlu araçlardan biridir. Pratik kullanımı ve uygun fiyatına ek olarak piyasasıda hızlıdır. Al dene sat hiç zorlanmazsınız.
  • 03-05-2015, 22:13:34
    #6
    Arkadaşlar tavsiye için teşekkür ederim. Renault b roadway al diyenler de var. Tavsiye eder misiniz?
  • 03-05-2015, 22:56:55
    #7
    Temiz bir tempra bulabilirsin. Bende babama aldım hemen kavradı.
  • 03-05-2015, 23:03:01
    #8
    Geçen yıl bu zamanlar bende ilk araç bakıyordum, piyasası 20 civarında iken ben 14 bin liraya oldukça temiz fakat ağır hasar kayıtlı bir clio 2 aldım ve acemiliğimi attım. Şimdi focus 3 kullanıyorum, fakat ne zaman nerede clio 2 görsem iç çekmeden yapamıyorum.

    Eğer koyabilirseniz üzerine 5 bin TL daha ekleyip clio 2 araçlara bakabilirsiniz. Sanırım 2004 2005 arası bulabilirsiniz.

    Ayrıca araba alırken illa kaza yapacağım gözü ile bakmayın.

    Ben bahsettiğim aracı alırken en ufak şoförlüğüm yoktu, noterden sonra aracı eve getirmesi için satıcıya ricada bulunmuştum o derece yani. Ama çok şükür hiç bir kazaya karışmadan ( ufak tefek sürtmeler hariç, ( araçlara değil ) ) şoförlüğü öğrendim.
  • 03-05-2015, 23:06:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yani hocam bende bakıyorum araba o rakamlara ama bir türlü içime sinen bir şey bulamadım. Dizel bakıyorum biraz belki ondandır ama bu rakamlara alıp sonradan eğer satılacaksa iyi düşünülmesi lazım.