Geçen yıl bu zamanlar bende ilk araç bakıyordum, piyasası 20 civarında iken ben 14 bin liraya oldukça temiz fakat ağır hasar kayıtlı bir clio 2 aldım ve acemiliğimi attım. Şimdi focus 3 kullanıyorum, fakat ne zaman nerede clio 2 görsem iç çekmeden yapamıyorum.
Eğer koyabilirseniz üzerine 5 bin TL daha ekleyip clio 2 araçlara bakabilirsiniz. Sanırım 2004 2005 arası bulabilirsiniz.
Ayrıca araba alırken illa kaza yapacağım gözü ile bakmayın.
Ben bahsettiğim aracı alırken en ufak şoförlüğüm yoktu, noterden sonra aracı eve getirmesi için satıcıya ricada bulunmuştum o derece yani. Ama çok şükür hiç bir kazaya karışmadan ( ufak tefek sürtmeler hariç, ( araçlara değil ) ) şoförlüğü öğrendim.