Basit ama net bilgi isteniyor.. UYDU - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Basit ama net bilgi isteniyor.. UYDU
10
●
832
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Basit ama net bilgi isteniyor.. UYDU
1
2
10-04-2015, 02:32:46
#10
iyi
AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. seçenek güzel de, bu cihaz da dedicated fiyatıdır sanırım.
Edeceğin masraf 1500-2000 TL arası olur. Tek çanak tek giriş olacak.
12-04-2015, 12:54:33
#11
AlperDemircan
Analog tarzı birşey bakmak daha mantıklı gibi şimdilik.
Dijital karasal yayın yapan kanal yok henüz sanırım, onlar olsa kurtulacağız da.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler