Ne Tür Bir Script Yazayım {R10+} - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Tür Bir Script Yazayım {R10+}
3
●
277
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne Tür Bir Script Yazayım {R10+}
Anket
Ne tür script yazalım ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
7
Ne tür script yazalım ?
Oyun
%57,14 (
4
Oy)
Video
%57,14 (
4
Oy)
06-04-2015, 19:41:12
#1
truser
Merhabalar, boş vaktim oldukça bir script yazayım diyorum.
Sizce
- Oyun mu?
- Video mu?
06-04-2015, 19:50:16
#2
black_scorpion
Oyun
06-04-2015, 19:51:39
#3
Effe
Üyeliği durduruldu
Video derim ben hocam. Botlu bir video scripti iyi olurdu
07-04-2015, 15:20:21
#4
truser
Önerileriniz için teşekkrler günceldir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler