• 24-03-2015, 15:26:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar ,
    Şahis şirketi kurup ardından e-ticaretle işimizi kuracağımız projemiz için girişimcilik kredisi veren bankalar varmıdır.
  • 24-03-2015, 15:49:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Devletin Kosgeb girişimci desteğini düşünseniz hocam? Nisan ayında bir çok merkezde uygulamalı girişimcilik kursları var, ben 17 sinde başlıyorum mesela. projeniz onaylanıp girişimci desteğini aldıktan sonra ayrıyeten 2 sene ödemesiz 2 sene sonra sıfır faizli 70.000 tl kadar kredi olanağıda sunuluyor.

    20 gün önce muhasebeciyle görüştüm şahıs şirketi kurmak için, bankalarada nasıl girişimci desteği alırım diye gittim, ilk bilanço yılınızın dolması gerekli, vergi levhanız üzerinden işlem yapacaksak dediler
  • 24-03-2015, 16:01:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin Kosgeb girişimci desteğini düşünseniz hocam? Nisan ayında bir çok merkezde uygulamalı girişimcilik kursları var, ben 17 sinde başlıyorum mesela. projeniz onaylanıp girişimci desteğini aldıktan sonra ayrıyeten 2 sene ödemesiz 2 sene sonra sıfır faizli 70.000 tl kadar kredi olanağıda sunuluyor.

    20 gün önce muhasebeciyle görüştüm şahıs şirketi kurmak için, bankalarada nasıl girişimci desteği alırım diye gittim, ilk bilanço yılınızın dolması gerekli, vergi levhanız üzerinden işlem yapacaksak dediler
    Acaba e-ticaret projeleri için Kosgeb desteği alabilir miyim.
  • 24-03-2015, 16:05:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sağlayacaklarını düşünüyorum, sonuçta stok çalışması yapacaksınız. Desteklenen sektörler için
    http://www.kosgeb.gov.tr/pages/ui/b.aspx?ref=16
  • 24-03-2015, 16:05:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merak ettim de arkadaşın dediği kredi için, ihtiyaç kredisi olur mu acaba?
  • 24-03-2015, 16:09:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İhtiyaç kredisi bizlerin kendi insiyatifinde olan bir durum, mükellef olarak, ticari kredilere olacağı için çekme süresi vergi levhasından minimum 6 ay sonra, yani ilk bilanço yılı dolduktan sonra. O reklamlardaki kobilere destek, girişimciye destek hikayesi, muhasebecilerin uzmanlık alanı, mükellef olmadan girişimci desteği sunacaklarını sanmıyorum
  • 24-03-2015, 16:14:59
    #7
    Ne düşünürsünüz bilemem herkesin kendi düşüncesidir de, şahsi görüşüm şimdiye dek iş kurmak için kredi çekilmemeli olmuştur..

    Geçenlerde webrazzi'de görmüştüm 5 milyon dolarlık şirket karlılık elde edemediği için kapanmıştı dilerim siz şanslı olursunuz...

    Şimdiden başarılar dilerim hele ki e-ticaret sektörü için..
  • 24-03-2015, 16:45:29
    #8
    kosgeb öyle değil

    zaten kosgeb eğitiminde işin aslının öyle olmadığını anlayacaksınız
    kosgeb girişimcilik kursu 10 gün sürer ve orada iş planı hazırlamayı öğretirler
    30 bin tl hibe vardır 12 bin tl kira elektrik su telefon giderleri için 15 bin tl demirbaş 3 bin tl vergi ıvır zıvır içindir maksimum değerlerdir bunlar
    demirbaşı aldıktan sonra 15 bin tl yi alabilirsiniz
    2 yıl geri ödemesiz kredi içinde zamanı bekleyip ondan sonra başvurabiliyorsunuz
    e ticareti kosgeb destekliyor ama ben olsam kosgeble yapmam haa başlarım işleri büyütmek için kosgeble devam ederim
  • 24-03-2015, 20:01:57
    #9
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kosgeb öyle değil

    zaten kosgeb eğitiminde işin aslının öyle olmadığını anlayacaksınız
    kosgeb girişimcilik kursu 10 gün sürer ve orada iş planı hazırlamayı öğretirler
    30 bin tl hibe vardır 12 bin tl kira elektrik su telefon giderleri için 15 bin tl demirbaş 3 bin tl vergi ıvır zıvır içindir maksimum değerlerdir bunlar
    demirbaşı aldıktan sonra 15 bin tl yi alabilirsiniz
    2 yıl geri ödemesiz kredi içinde zamanı bekleyip ondan sonra başvurabiliyorsunuz
    e ticareti kosgeb destekliyor ama ben olsam kosgeble yapmam haa başlarım işleri büyütmek için kosgeble devam ederim
    Arkadaşlar bu kosgebe sonradan para ödüyormuyuz yoksa adamlar bedavaya mı veriyor tüm parayı, ayrıca kurslarına gittiğimizde ücreti biz mi veriyoruz yoksa onlarmı bize belli ücret verirler mi işkurun genelde kendileri veriyorlar. kosgeb hakkında merak ettiğim bu iki konuda beni aydınlatırsanız sevinirim