TTNET hız testim - sizde nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTNET hız testim - sizde nasıl?
22
●
1.302
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
TTNET hız testim - sizde nasıl?
1
2
3
14-03-2015, 23:11:23
#1
compaq
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar...
Birkaç gündür internet hızında bir yavaşlık gördüm.
"TTNET - 8 Mbps'ye kadar Limitsiz ADSL" kullanıcısıyım.
TTnet hız testi
sonucu bu şekilde acaba sizde durum nasıl?
14-03-2015, 23:16:30
#2
fani
kardeş bende normal. fibernet kullanıyorum.
14-03-2015, 23:17:55
#3
MetinGumus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
4440375
14-03-2015, 23:21:15
#4
SaMuSiA
Valla bende de normal gibi
Müşteri hizmetleri ile bir görüş durumu bildir.
14-03-2015, 23:26:10
#5
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
İdare eder.
14-03-2015, 23:28:45
#6
barano
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İdare eder.
15-03-2015, 00:07:41
#7
compaq
Bunları görünce çevirmeli bağlantı kullanırmış gibi hissettim
15-03-2015, 00:50:55
#8
SuskuN42
Hipernet candır
16-03-2015, 20:46:25
#9
DJ_OZKAN
İdare ediyoruz işte.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler