2 gün önce bi siteden Samsung S3 Bataryası sipariş ettim. fiyatı yaklaşık 60tl . Fiyatına , verilen bilgiye ve iade e değişimdeki esnekliklerine güvenerek sipariş ettim.
" Samsung'un Orjinal ürünüdür. " yazıyor bide sitede.
Dun geldi. Kargom. Açtım.

Kazıklanmış gibi hissettim. ORIGINAL marka nedir ya ??
Sitenin müşteri hizmetleri bölümüne ilettim.
Gelen cevap :
Satın almış olduğunuz ürünü Samsung Türkiye onaylı olarak satmaktayız. Samsung'un fabrikasında üretilip paralel ithalat ile Türkiye'ye paketsiz olarak getirilip Türkiye'de paketlenmektedir. İçerik %100 orjinaldir. İade işlemleri için ürünü faturası ile birlikte ******* Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
Doğruluğuna inanmak istiyorum ama kararsızım. Ne yapmalıyım ? Ne dersiniz ?