• 02-03-2015, 23:09:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamun Aleyküm Arkadaşlar 1 Sunucuya Ek ip Ekliyerek 1 Taneden Fazla Yatqa Yani Ek İplerede Teamspeak3 Kurulumu Yapan Firmalar Var Bunun Nasıl Yapıldıgını Bilen Arkadaşlar Yardım Edebilirmi Acaba ? Pm atarsanız sevinirim

    İyi Akşamlar.
  • 02-03-2015, 23:20:45
    #2
    Sanırsam Windows Ortamında Yapılıyor Bu İşlem Linux ortamındaki .ini dosyasına benzer bir sistemle.
  • 02-03-2015, 23:34:20
    #3
    Vps uzerinde yapiliyor.