Arkadaşlar merhaba paxuma bir kere bulaşmış bulundum kartım geldı uyeliğim aktif ancak hesaptaki parayı kartıma nasıl atacagımı bulamadım yardımcı olursanız sevınırım

TEŞEKKURLER