• 07-02-2015, 15:17:40
    #10
    bitrix24 bedava onu kullanabilirsin. microsoft lync gibi..
  • 08-02-2015, 01:56:32
    #11
    yarın inceleyeyim hocam sağolasın. herkese yardımlarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum
  • 08-02-2015, 17:28:24
    #12
    splitcam vardı onu da kullanabilirsiniz
  • 09-02-2015, 22:06:39
    #13
    splitcam i denedim hocam camera yerine geçiremedim yabancı forumlarda ne yazıyorsa aynısını yaptım ama gene de olmadı.