Görüşmede Masaüstü Görüntüsünü Göndermek? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Görüşmede Masaüstü Görüntüsünü Göndermek?
12
●
701
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Görüşmede Masaüstü Görüntüsünü Göndermek?
1
2
07-02-2015, 15:17:40
#10
DuggacONE
bitrix24 bedava onu kullanabilirsin. microsoft lync gibi..
08-02-2015, 01:56:32
#11
deleter20
yarın inceleyeyim hocam sağolasın. herkese yardımlarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum
08-02-2015, 17:28:24
#12
NutShot1
splitcam vardı onu da kullanabilirsiniz
09-02-2015, 22:06:39
#13
deleter20
splitcam i denedim hocam camera yerine geçiremedim yabancı forumlarda ne yazıyorsa aynısını yaptım ama gene de olmadı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler