Hangi tableti Önerirsiniz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi tableti Önerirsiniz?
18
●
1.038
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi tableti Önerirsiniz?
1
2
3
31-01-2015, 22:52:51
#19
Defineci
cPanels adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstün bir performans vermesede o fiyat aralığında ki en iyi tableti almışsınız.
Şimdilik bir sorun yok sorunsuz kullanıyoruz. Tek şikayet 8 gb olması.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler