• 19-01-2015, 17:25:34
    #1
    Ben kıbrısta oturuyorum yurtdısından aldıgım urunler turkiye uzerinden gelmekte. Burdaki gumruk yasasını bilmiyorum fakat bir yasak olmadıgını dusunuyorum. Buraya verecegim telefon siparisinde Türkiye de gümrüge takılır mı acaba? Normalde tabiki genelde takılıyor.
  • 21-01-2015, 20:45:15
    #2
    Takılır tabiki ben tablet siparişi verdim fatura tutarı üzerinden %16 + %10 vergi ödedim 800 tl ye aldığım tablet 1000 tl ye patladı kesinlikle takılıcak gümrükten gidip bir sürü kağıt imzalatıp ordan oraya koşturup kendiniz almanız gerekecek.