• 14-01-2015, 20:43:09
    #10
    Ben mesajlara erişebiliyorum artık ancak biraz karışık olmuş hala düzeltiyorlar sanırım.
  • 14-01-2015, 20:45:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Nihayet PM'ler açıldı.
    Yeni sistem ilginç ve hoş olmuş. Alışmak biraz zaman alacak gibi.
  • 14-01-2015, 20:48:33
    #12
    Baloncuk Şeklinde yapıyorlar
  • 14-01-2015, 20:49:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    DH gibi olacak sanırım.
  • 14-01-2015, 20:51:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Aynen. Donanımhaber'deki sisteme benzeyecek, ama şüphesiz aynı olmayacaktır. Değişim iyidir
  • 14-01-2015, 21:00:40
    #15
    Nasıl siliniyor mesajlar.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-01-2015, 21:06:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu yeni sistemde, PM'leri nereden siliyoruz? Ben bulamadım da..
  • 14-01-2015, 21:08:20
    #17
    Mobil temada tr karakter hatası var.
  • 14-01-2015, 21:15:57
    #18
    konuşmayı sil yazan yerden siliyorsun. güzel olmuş bu sistem alıntılardan bıkmıştım

    gelen kutusunu silince gönderilenler açılmıyor ilgililere duyurulur.