Özel mesajlarını görüntüleyebilen var mı?
19
●944
- 14-01-2015, 20:43:09Ben mesajlara erişebiliyorum artık ancak biraz karışık olmuş hala düzeltiyorlar sanırım.
- 14-01-2015, 21:00:40Nasıl siliniyor mesajlar.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi