Dubsmash ve dubblaj uygulamaları sizce de eğlenceli değil mi ? Bence son dönemlerin en iyi uygulaması ve en popüleri. ünlüler dahil herkes kullanıyor.
Sizce Vine gibi olma potansiyeli var mı ? yeni fenomenler çıkartabilir mi ?
Dubsmash ve Dubblaj
2
●460
- 13-01-2015, 07:38:59Vine, hesap kurulan bir uygulama. Bunlarda hesap kuramıyorsunuz ki. Yaptıklarınızı kendiniz ve attığınız çevre izliyor. Sizi başkaları nereden takip edecek ? Dubsmash de bu mümkün değil.
He mesela bir facebook sayfası açarsınız "barış dubsmash" diye belki o zaman. Ama şu görüntüsü dediğinize olanak vermiyor