• 13-01-2015, 04:09:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dubsmash ve dubblaj uygulamaları sizce de eğlenceli değil mi ? Bence son dönemlerin en iyi uygulaması ve en popüleri. ünlüler dahil herkes kullanıyor.
    Sizce Vine gibi olma potansiyeli var mı ? yeni fenomenler çıkartabilir mi ?
  • 13-01-2015, 05:25:50
    #2
    Muhtemelen olacaktır.
  • 13-01-2015, 07:38:59
    #3
    Vine, hesap kurulan bir uygulama. Bunlarda hesap kuramıyorsunuz ki. Yaptıklarınızı kendiniz ve attığınız çevre izliyor. Sizi başkaları nereden takip edecek ? Dubsmash de bu mümkün değil.

    He mesela bir facebook sayfası açarsınız "barış dubsmash" diye belki o zaman. Ama şu görüntüsü dediğinize olanak vermiyor