Acaba Nickimi eğiştirebilir miyim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acaba Nickimi eğiştirebilir miyim ?
4
●
346
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Acaba Nickimi eğiştirebilir miyim ?
30-12-2014, 21:18:01
#1
KhafKef
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar üyeliğimi kardeşim açtığı için nickimi böyle yapmış bir şey bulamamış yani bunu koymuş ben eve gelince bu nickle karşılaştım ben bunu kullanmiyim başka hesap açmaya çalişiyim dedim olmadı
acaba bu ismimi değiştirebilir miyim ?
30-12-2014, 21:19:49
#2
Altay
Hayır
30-12-2014, 21:20:01
#3
SoloTurk44
Nick değişikliği tablolarda soruna yol açıyor diye biliyorum. Yani mümkün değil gibi...
30-12-2014, 21:23:48
#4
KhafKef
Üyeliği durduruldu
Ne bu hız
30-12-2014, 21:37:07
#5
Type
Malesef degıstırılmıyor benım gıbı kendınıze davetıye atıp eskı uyeliginizi sildirebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler